Wat is de ROI van uw marketinginitiatieven?
– Wat voor imago heeft uw onderneming ten opzichte van de concurrent?
– Wat vinden bezoekers van uw website?
– Hoe zit het met de bekendheid van uw merk?
– Hoe beoordelen consumenten de prijs van uw product of dienst?
– Welke indruk heeft uw doelgroep van uw nieuwe productconcept?
“De essentie van kennis is om het te gebruiken, als je het hebt. En om het toe te geven als je het niet hebt” – Confucius
Marketing managers staan onder toenemende druk om te rapporteren wat de opbrengsten zijn van hun marketinginitiatieven (Return on Investment). Marketing ROI is voor marketing managers een belangrijke maatstaf voor succes. Succesvolle marketing executives investeren in de juiste expertise en tools, die inzichtelijk maakt wat de ROI is van hun marketinginitiatieven.
Wat zijn voor u de belangrijkste marketingmaatstaven? Bepaal uw strategie ook op basis van metrics en marktonderzoek. Mirantes helpt u graag een accuraat beeld te geven van het resultaat van uw marketing- en communicatieactiviteiten.
Voor een traject waarbij het verbeteren van uw marketingcommunicatie centraal staat, werkt Mirantes samen met Kerssens Marketing en Communicatie.