+31 (0)6 8160 77 19 info@mirantes.nl Lid

Klanttevredenheidsonderzoek

Klanttevredenheidsonderzoek

“Kwaliteit in een product of dienst is niet wat de leverancier erin stopt. Het is wat de klant eruit haalt en bereid is ervoor te betalen” – Peter Drucker, Managementgoeroe

Er is geen betere manier om te achterhalen wat uw klanten uit uw product halen, dan door het ze direct te vragen. Hoe goed kent u uw klanten?

Klanttevredenheidsonderzoek
Vele factoren hebben invloed op de klanttevredenheid en loyaliteit van uw klanten. Wij helpen u met het proces om de sleutelfactoren te achterhalen en de kennis, houding en het gedrag van uw klanten te meten. Middels een klantmonitor kunt u het resultaat van uw verbeteracties continu volgen, zodat u en uw medewerkers gefocussed blijven op die gebieden die het meest belangrijk zijn. Hou je klanten tevreden en hou je business gezond en groeiend!

Actionable insights

Desk research
Data collectie
Data analyse
Onderzoek
Customer Insights
Klantwaarde vergroten